"Az iskola dolga, hogy megtaníttassa velünk, hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a tudás iránti étvágyunkat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka örömére és az alkotás izgalmára, hogy megtanítson szeretni, amit csinálunk, és hogy segítsen megtalálni azt, amit szeretünk csinálni." (Szent-Györgyi Albert)

 
 

Témazáró-naptár

A projekt szakaszai

  • Projekt indítása, kapcsolatfelvétel, tájékoztatás
  • Kompetenciaközpontú előkészítő továbbképzések
  • IKT alapú felkészítő képzések
  • IKT eszközök beszerzése
  • Helyi tantervi adaptáció 1., belső tájékoztatók
  • Implementáció elindítása a 9. osztályban
  • Módszertani továbbképzések
  • Pedagógiai program felülvizsgálata, korszerűsítése
  • Helyi tantervi adaptáció 2., belső tájékoztatók
  • Pedagógiai program elfogadása és jóváhagyása
  • Implementáció értékelése, tájékoztatás
  • Eredmények értékelése, tájékoztatás
  • Projekt zárása

Kötelező tevékenységek

  • Tantestületi felkészítő nap: 2009. szeptember 17. (csütörtök)
  • Tantárgytömbösített oktatás (ebben a tanévben 5% kb. 15 óra):
    Élő idegen nyelv (angol): Bácsfalvi Olga, Gáspár Csilla,
    Élő idegen nyelv (német): Felleginé Szalóczi Emese
  • Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása
    Magyar nyelv és irodalom:Horváthné Csoszó Gyöngyi
  • Háromhetes projekt megszervezése
    Landeskunde - országismeret/ idegen nyelv/angol, német:
    Bácsfalvi Olga, Gáspár Csilla, Felleginé Szalóczi Emese
  • Egyhetes témahét megszervezése
    Környezeti- és egészségnevelés témahét:
    Ember a természetben, Földünk-környezetünk, művészetek / biológia, kémia, rajz, testnevelés szakosok, osztályfőnöki mk.
    Bognárné Lázár Magdolna, Horváthné Csoszó Gyöngyi